Bun venit!

Student fiind, orase cutreieram...

Fiecare oras are o frumusete aparte, pe care o descoperim cu propriile simturi. Simturile mele se manifesta astfel:

duminică, 25 martie 2012

Constanta - sa ne mutam, cu totii, la mare!

Eu sunt un iubitor de mare pentru totdeauna! Asadar, Constanta ar fi trebuit sa fie locul nasterii mele. Insa, povestea s-a complicat, a devenit serioasa si, m-am nascut printre dealuri. Dar, cand ma cobor din tren si simt briza marii aninandu-mi-se prin plete si binecuvantandu-mi plamanii, simt ca am ajuns in Asgaard! 


Daca ne-am muta toti la mare, cum ne sfatuiesc cei de la "Vama", lasand in urma o tara de orase goale, am fi fericiti si veseli si pusi pe iubit. Brusc, briza marii ne-ar fi suficienta...

Strazile Constantei sunt asemeni oricarui oras, celebrul Cazino, Planetariul, Muzeul Armatei-sunt  regasite si in alte orase...insa, de-a lungul acelor strazi au fost construite blocuri, iar eu as vrea sa stau intr-unul dintre acele blocuri, la etajul 7, si cand deschid geamul diminiata, sa simt briza adusa dinspre mare, sa simt ca in fiecare zi este vacanta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu